הדברה ירוקה [אין דבר כזה או שיש]

בתקופה האחרונה סוגיית הדברה ירוקה הולכת ותופסת תאוצה, בכל פעם שמדברים על משהו רוצים אותו יותר ירוק ויותר טבעי, אם זה מגיע גם לירקות שאנחנו אוכלים אנחנו מעדיפים שיהיו אורגניים וטבעיים, אבל בהדברת מזיקים הדרך המוכרת היא שימוש ברעל.

אז מאיפה בכלל זה הגיע המונח הזה שנקרא הדברה ירוקה ומה כבר יכול להיות בהדברה, אחרי הכל אנחנו רוצים לחל את הג'וקים והמזיקים אז מה ירוק בזה ?

האמת שהופסת המילה "ירוקה" להדברה (הצבע) הוא מעיד על שמדובר במשהו שהוא יותר טבעי ואורגני וכזה שלא פוגע באיכות הסביבה ובגלל זה בחרו את השם הדברה ירוקה.


אבל האם הדברה ירוקה לא פוגעת בסיבה והיא עובדת בלי רעל וקטלת את כל המזיקים ?

אז זהו שלא, מדובר ברעל ורעל הוא בכלל לא ירוק ואפילו הוא רחוק מלהיות חומר ירוק נגד מזיקים.

ההדברה הירוקה היחידה שבאמת קיימת ועובדת ללא רעל היא הדברה אלקטרונית שכאן אין בכלל שימוש ברעלים אבל היא לא הכייעילה נגד ג'וקים ונמלים, הדברה אלקטרונית היא בעיקר נגד חולדות ועכברים שהם באמת מושפעים מאותם מכשירים כמו למשל עטלפים שמושפעים ממכשירים אלקטורניים.

אז כבר בחרתם להדביר בצורה ירוקה כדאי שתקחו בחשבון איזה סוג של הדברה אתם משתמשים.

בנינו, שרוצים להיפטר ממזיקים לא כדאי לקחת סיכונים לי אישית אין בעיה עם זה שכמה ג'וקים יעזבו, והכי חשוב אם מדבירים לפני שרואים מזיקים בבית הם פשוט לא מגיעים.

מהניסיון האישי בכל שנה לפני תחילת הקיץ ושיא החום שזאת התקופה של הג'קוים מתפתחים ונהיים גדולים אני הביתה מדביר שמרסס לי עוד לפני בכלל שיש לנמלים הזדמנות להתפתח.

ואז גם שהם מגיעים הם מבינים שהסביבה היא לא הכי טבעית עבורם והם פשוט נעלמים ועוזבים לכן בחירת מדביר שיעשה לכם הדברה בבית היא הדבר הטוב ביותר שיכולים לעשות לעצמכם בכדי למנוע הגעה של ג'וקים ונמלים ואז לא תצטרכו בכלל להסתבך בכל מיני מושגים מופצצים וגם לא להיתקל בכלל בנמלים.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תחרות זה טוב

משהו שלא ידעתם על עכברים וחולדות