תחרות זה טוב

טוב, כמה אתם כלקוחות מרוויחים מזה שיש תחרות ? הרבה מאוד !

כל לקוח יעיד בכל תחום שתחרות שיש בשוק זה הדבר הכי טוב שיכול להיות לכם.

למה זה טוב תחרות ?

קודם כל כי אז כולם רוצים להביא לכם מחיר כמה שיותר זול, כי הם לא רוצים שמישהו אחר יבצע את העבודה ואז הם ישארו מחוסרי עבודה שאם הם לא יקחו את העבודה לא תיכנס עבודה אחרת.

מה שהכי חשוב וצריכים להכיר הוא שבעיקר בתחום כמו הדברה רוב המדבירים הם עצמאי, וכשאתה עצמאי אתה מתחרה על כל דבר בכל הכוח בכדי להשיג לקוחות וזה לא דבר פשוט בכלל.

עכשיו בגלל שמדבירים הם רובם עצמאים אז התחרות יותר קשה.

איך קורה שרוב בעלי המקצוע בתחום הדברה הם עצמאים ?

היום כל מדביר נדרש להיות בעל רישיון הדברה מוסמך מטעם הרשות לאיכות הסביבה או במילים אחרות המשרד להגנת הסביבה שמסדיר את כל נושא ההדברה בישראל.

איך קורה מצב שבמשך תקופה ארוכה מאוד בישראל הרבה מדבירים שהייה להם רישיון הדברה העסיקו תחתם עובדים שאין להם רישיון.
פשוט נתנו להם מרסס וחומר והתחילו לשלוח אותם ממקום למקום.
כל אחד כזה הייה מביא ביום בתקופת הקיץ כ 6000 ש"ח למעסיק שלו !

כמובן שהוא מפריש לכל עובד כ 1500 ש"ח וההכנסה הייתה 4500 ש"ח אחרי כל החומרים נשאר כאן לא מעט כסף, כל אחד כזה הייה מעסיק בזמנו בין 5 ל 8 עובדים שבמשך יום ביומו היו מביאים לו סכומי עתק של כסף וכל זה תוך כדי סיכון של הציבור ושל האנשים שאצלם מדבירים בחורים צעירים ולא מנוסים בלי רישיון הדברה שעובדים עם חומרים מסוכנים.

אז נכון שיש תחרות וזה טוב ואפילו עוד יותר טוב שיש מי שמפקח על הדברים האלו.

אבל מה שהכי כואב זה שעד שמדינת ישראל (יותר נכון מי שאחראי על האכיפה והחקיקה) התעוררו כבר הייה קצת מאוחר.

אחרי תקופה כזאת מאוד ארוכה יצאה חקיקה שמחייבית כל מי שמבצע הדברה בתל אביב להיות מדביר מוסמך עם רישיון ולא כל אחד שיש לו רישיון יכול תחת הרישיון שלו להעסיק כמה מדבירים שבא לו מבלי שלאותם מדברים תהייה הסמכה לעבוד בתחום.
גם אם נחשןב על זה לעמוק, תתארו לכם שנכנס לכם מישהו לבית, הוא מסתובב בבית שלכם לבד במשך רבע שעה, ומה הכי הרבה הוא יכול להשאיר לעצמו חלון פתוח או למישהו שעובד איתו כי ההנחיה היא להשאיר את הבית להתאוור למשך 8 שעות לפחות.
הוא יודע שלא תהיו בבית במהלך כל היום וגם הוא יודע שהבית יהיה פתוח, אז אולי באותה רבע שעה שהוא מדביר לכם את הבית הוא לא יגע בכלום אבל לאחר מכן הוא יכול לחזור בכיף שלו ולנקות לכם את כל הבית מבלי שאפאחד יפריע לו.

אז רישיון הדברה היום מחייב קודם כל תעודת יושר של משטרת ישראל, שימו שאתם עובדים עם מדביר מוסמך יש לו רישיון ובמקביל גם תעודת יושר.

יש היום הרבה חברות הדברה שעדיין עושים לא מעט פרסומים אבל בכל זאת אין לכל מדביר שם רישיון הדברה מוסמך. אז ישר תרוצו לבחור את המדביר שלכם לפי המחיר. תבדקו רישיון הדברה, תראו שיש לו תעודת יושר ואת כל האישורים הדרושים לביצוע פעולת הדברה בצורה נכונה ויסודית.
י


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדברה ירוקה [אין דבר כזה או שיש]

משהו שלא ידעתם על עכברים וחולדות